Ben arzum grandio duo kullanıyorum 3 yıl oldu ve kahve bağımlısıyım 5+5 toplamda 10 fincan yapıyor misafir falan olunca harika oluyor birde normal kahve ve közde kahve modu var ben kalabalıkta normal modu kullanıyorum her makinenin yaptığı gibi ama az kişiysek yada sadece kendime yapıyorsam közde modunu kullanıyorum közde modu daha yavaş yapıyor 1 fincan 4 dakikada oluyor nerdeyse valla ben çok memnunum tavsiye ederim su haznesi falan da var çok kullanılşı ve şık ışıklı ledli falan her gelen soruyor ne güzel diye