Düdüklü tencereye fasulye koydum ıslatılmamış 20 dakika tuttum ama fazla mı az mı bilmiyorum kullanan var mı stainless steel markası bir de ilk defa kullanıyorum düdüklü bir kaç video izledim onlara bakarak açıcam allah sonumu hayır eylesin 😁😁inşallah patlamaz