Yesillhanim Kızlar ben adet dönemine yakın çok kötü yalnız hissediyorum sinirli tahammülsüz bir insan oluyorum hasta olunca rahatlıyorum ama olmadan önceki on gün aşırı kötü oluyorum eskiden hiç bilmezdim benim gibi olan var mı bu durumda destek alınır mı
Yesillimon Yesillhanim Sırf bunun içinse destek almaya gerek yok çünkü gayet normal bir durum bende öyle oluyorum 10 gün önceden başlıyor olur olmadık şeye sinirlenme kendini yanlış ve ilgisiz hissetme vs vs o dönem hassas oluyoruz işte 😀
berna52 Yesillhanim bende öyle oluyorum hatta öyle ki kendimi sıkışmış nefes alamıyor gibi hissediyorum bi kaç güne olmam gerekiyor doğumdan sonra yaşamaya başladım bu durumu da.