Bende sallayarak uyutuyorum ⅘ aylıktan ıtıbaren yere yastık atıyorum uyumuyo kendı kendıne halıya uzanıyo ama kalkıyo illa sallancak ayakta paçama yapısıyo benı salla diyo resmen yaşına giricek yakında yürümüyo daha belkı ılerde parklarda yorulur uyur eve gelınce dıyorum