Timurmom bu yürüme işinin ne zaman olacağı hiç belli olmuyor. Biraz korkup çekiniyordur belki. Ellerinden tutarak yürütüp pratik yaptırmanın faydasını görmüştüm ben. Bol bol o şekilde yürütmüştüm. Bebeğim de sürekli öyle yürümek istiyordu zaten. Önce iki el sonra tek el. En son tek eli de bırakıp duvarlara tutanarak yürümesini teşvik etmiştim. Öyle öyle çözmüştü. Bel ve sırt çok ağrıyor tabii ama faydası oldu bizde.