jasminebk Kızlar uzun zamandır molfix kullanıyoruz. Ama son bir kaç pakette sürekli sorun yaşıyoruz. Çiş göstergesi renk değiştirmiyor ama çocuğun ustu başı çiş oluyor. Aynı sorunu yaşayan var mı?
efeninannesi4207 jasminebk kaç aylık kaç kilo bez büyük geliyordur. Benim oğlum 18 kilo 6 numara molfix kullanıyorum tam oluyor
jasminebk efeninannesi4207 12 kg 6 numara bacaklarına aşırı oturuyordu bel kısmı da daraldığı için 7 ye geçtik
MayaliHamur Her zamankinden farklı bir yerden mi aldınız bezi? Ben farklı bir marka kullanıyorum normalde ebebekten alıyorum mecbur kalınca büyük bir marketten aldım dokusu çok farklıydı mesela.. sizinde acaba öylede olmuş olabilir