aysemv Bebeğim altı aylık ona bakmak için mecburen ücretsiz izne ayrıldım, memurum. Ücretli doğum iznini 1 seneye çıkarıyorlar diye haberler dönüyor yine her yerde. Sorarım size benim gibi olanların suçu ne? Bari bizi de kapsasa kısmen de olsa 😞
maysamoms33 aysemv kapsayacağını düşünmüyorum yürürlüğe girdikten sonra ki doğumları kapsar benim doğumum olmadan önce böyle bir teklif sunulmuştu 7 aylık oldu bebeğim hala konuşuluyor kesinleşmiş birşey yok sanırım
aysemv maysamoms33 ben de hiç düşünmüyorum kapsayacağını ama belki bir umut yasa yürürlükğe girdiği zaman bebek 1 yaşına gelene kadar verseler en azından 3-4 ay neyse işte yine de sanmıyorum işte nasip
maysamoms33 aysemv ben çok bekledim de olmadı zaten mantıken çok az bir süre nerdeyse çocuk 2 aylık evde birakıp işe başlamak durumunda kalmak mantıken bile saçma valla nasıl doğuracağımıza değil bu konuya yoğunlaşsalar millet daha çok anne baba olmak ister ama nerde