Kızlar ben ilk sezaryeni genel oldum ama ikinciyi spinal oldum zaten bel ağrılarım çöktü ameliyat sonrası dahada arttı bu anesteziyi sectigime öyle pişman oldum ki iyileşme sürecinde de bel ağrısi dikiş ağrısından daha çok olmuştu. Neyse ben bu spinali olup üzerinden yıllar geçirmiş kişilere sormak istiyorum bu bel ağrısı ne zman geçecek 😭😭 normal bir ağrı değil bu sanki belimde bir yumruk kemiklerimi eziyor taş gibi hissediyorum.. ve günden güne artıyor gibi geliyor otururken bile belim ağrıyor doktora gideceğim artık randevue bakyorum ama genel ortalama nasıl diyede öğrenmek istedim