ademe Haftalardır günlük sadece 3 saatlik uykuyla duruyoruz ikimiz de artık kafayı yemek üzereyim uykusuzluk yetmezmiş gibi bide sürekli mızmız aynı durumu yaşayan var mı
serifelm ademe bizde 26 sında 18 aylık olucaz aşırı aşırı huysuz her şeye kızıyor ağlıyor sürekli olmıcak şeyler istiyor dün perişan bir gündü 🫠 bakalım bugün neler yaşıyicaz. Henüz uykumuz da bir sıkıntı yok
mdmr_ ademe hoşgeldin 2 yaş sendromu :) genelde 18. Ayda başlar, huysuzluk istahsızlık inatlaşma huysuzluk uyku gerilemesi falan filan… :) geçmiyor ama alışıyorsunuz kolaylıklar diliyorum.. :)