Merhaba ege üniversitesi takipteyiz 1 yaşından beri nötropeni tanısı aldık suan 3 buçuk yaşındayız genetik testinde iki mutoston görüldü lösemi sendromu gecirebilir olma ihtimaliymiş yarın kemikiliği alınacak temiz çıkar inşallah günlerdir mahvolduk kan alıncak başından bu süreç geçen varmı komple uyutuvaklar