Kızım 9 ay 20 günlük. Beni hiç aramıyor herkeste duruyor. Başkasına gittiğinde bana gelmek istemiyor. Onu bırakıp dışarı çıktım bi iki kez geri geldiğimde kucağımdan inmek istemedi ama beni de hiç umursamadı beni sevmiyor diye düşünüyorum ama güvenli bağlanma olmuş ben hep pradayım diye mi düşünüyor anlamıyorum ama biraz kalp kırıcı 😅 mesela halasıyla beraber odaya giriyoruz halasına gülücükler bana yok ya da halasının kucağındayken çağırıyorum halasına sarılıyor bana gelmiyor bişeyleri yanlış mı yapıyoruö huyu mu bu beni mi sevmiyor düzelicek mi nolacak bu böyle