Bebeğim 14 aylık cuma akşamüstü huzursuzlanıp ağladı karnını gösterdi bilinçlimi gösterdi emin değildim daha sonra yatmadan önce kaka yaptı rahatladı heralde dedim uyudu gece 4te resmen cıglık çığlığa kalktı sakinlesmedi daha sonra kusunca hemen acile gittik. Apandistten şüphelenildi röntgen ve ultrason sonrası gaz var denildi lavman yapıldı son ultrasonda bagırsaklarda iç içe gecme var dendi ambulansla merkez hastaneye sevk edildik. Orada da 2cmlik bagırsakta iç ice gecme var denildi küçük olduğu için cerrahi islem degil kendiliginden gecmesini bekleyelim dediler eve gönderdiler. Bu sorunu yaşayan varmı genelde kabızlık sonrası oluyomuş ama bebegim hic kabız olmadı. Tekrar yaşarsak diye cok korkuyorum agrısı olursa anlarım sadece şuan kaka yapmada problemi yok yine. Yaşayanlar lütfen bilgi versin.