Merhaba güzel anneler
Doğalgaz açıkken oğlumun burnu kupkuru oluyordu ve sürekli evin nemi artsın diye ıslak havlu, kaynamış su koyuyordum odaya. Şimdi doğalgaz kapandı evin nemi 40 küsür gibi ama yine de oğlumun burnu özellikle gece kuru oluyor. Tıkalı olmak gibi de değil evet bazen tıkanıyor ama daha çok resmen o yapışmayı duyuyorum kuruyarak. Serum fizyolojik yapıyorum bazen sabahları ama yine de gece özellikle çok oluyor ve o an uykusunu bölmemek için yapamıyorum. Ne yapabilirim ne önerirsiniz? Hava nemlendirici doktorlar önermiyor o sebeple düşünmüyorum onu belirteyim, teşekkür ederim 🌸