Ağız içi jelleri içerik konusunda çok sıkıntılı. Bebeğine zararlı olabilir. Benim hiç başıma gelmedi. Ama büyükler için bir bardak suda sumak kaynatıp soğuyunca aft için kullanılıyor diye biliyorum. Bebeğin için de bi araştır istersen. İnşallah çabucak geçer detekrar rahat rahat yemek yer kuzucuk☺️🤲🏻