Bizde 1 buçuk aylığız benim bebeğim de o şekilde anca derin uykuya geçiyor ama korkuyorum o şekil uyuyunca nefessiz kalacak diye geceleri öyle yatırmamaya çalıştım uykuya dalınca düzelttim malum gündüzleri kontorll edebiliyoruz ama geceleri kontrol edemiyorum sende öyle yapabilirsin uykuya dalınca düzelt bir kaç gün zorlanırsın ama sonradan alışıyorlar sağlıkla büyüsünler tüm bebişler inşallah