Merhaba anneler bebeğim 5aylık oldu ama çok iştahsız ve 4 ayından bu yana iştah sorunu yaşıyoruz ne mama nede meme emiyor kısaca bisey yemiyor napabilirim yemesi için iştahı açılması için diğer bütün yolları denedim ama yemiyor 😔🤦♀️ bunalıma girmek üzeriyim