dgltkn Benim kızım da öyleydi her gece aynı saatte başlıyordu ve çığlık çığlığa çok agresif hareketler yapıyordu o kadar zordu ki hatta sinir krizi geçiriyordum o derece hatta en son psikolojik bir tedavi gördüm çünkü başa çıkamıyordum bir gün bi arkadaşım dua okudu ve çok etkilendi kötü oldu eve geçtim dedemle babaanneme okutturdum ikisi de aynı şekilde çok kötü oldu ilk defa o gece rahat uyuyunca ne olduğunu anladım odasına tuzlu sirkeli su falan koyuyorum şuan şükür iyi
Size de tavsiye ederim okutturun aile büyüklerinize❤️