kızlar 2 ay 28 günlük bi kızım var herşey çok iyiydi ama son 4 5 gündür akşam 8 buçuk 9 gibi başlıyo gece 11 12e kadar ağlıyo hiç bi şekilde susmuyo doktora da götürdük biseyi yok şükür gazını da çıkarabiliyo atak haftası mi acaba hesaplayabilsen varsa bi bakabilir mi