Kızlar kızım doğdu doğalı temas sevmez doktor kontrollerinde söylerdim doktora bi sorun olmadığını söylerdi ama bu aralar kafama takıldı yani anneanne babaanne dedeler dayı teyze halalar vs. Yakınlarına bile izin vermez bazen temas sevmiyor oluşu iyi diyorum aslında malum öyle bir devirdeyiz ki bazen de kafama takılıyor acaba huyu mu böyle sizce?