adeninannesiq Merhaba arkadaşlar mümkünse vajinal doğum ypnlar yanıt versin lütfen. 2 aydır doğum yaptm ama vajinamda büyük kitle şişlik var lavaboya gidince baktn mı sis komple özel bölgem iç tarafı yaşayan varmı
Melekylmzz adeninannesiq selam bende normal doğum yaptım fakat öyle bişeyle karşılaşmadım bi doktora görünün isterseniz 2 ay geçmiş şişlik kalmaması lazım
EsilaMiracAyazEren_Moms adeninannesiq 4 vajinal doğum yaptım ama sizin bahsettiğiniz belirtileri yaşamadım, mutlaka bi doktora görünün
adeninannesiq siriusblack onceden yoktu doğum yaptığımda 40 da çıktı ağrılarım vardı vajinamda temiz birşey dendi alttan muayene etti ama hemen hemen bir kaç haftadr boyle korktum. afedersiniz ama birlikte olacağım zaman da ağrım oluyor yani yapamıyorum şişlikten dolayı daralma falan da oluyor
siriusblack adeninannesiq yani doğum sonrası birkaç ilişkide ağrı dikiş bölgesinde acı olması normal. Ama şişlik tarzında bişey ben de hiç yaşamadım. Mutlaka bi tekrardan görünün korkulacak bişey yoktur canınızı sıkmayın. Ama eğer iç dikişleriniz fazla idi ise belki ödem daha toparlanmamışta olabilir? En kötü ihtimalle iltihap enfeksiyon durumuysa da bi antibiyotik kullanımıyla düzelecektir inşallah içinizi ferah tutun.💖
adeninannesiq siriusblack enfeksiyon vardi zaten vajinada onun için antibiyotik falan verdi yine geçmedi yine gittim başka doktora oda antibiyotik fitil falan verdi yine aynı agrilarim yok sadece öyle şişik baya dediğiniz gibi ödem diyeceğim ama geçmişti ödemler bilmiyorum bir goruneyim doktora
brvnkr adeninannesiq kendiliğinden geçtı. Bende çok yanma oluyordu ağrı doktorada gıtmedım. Sız yınede gıdın
sude22naz adeninannesiq aynı şeyi bende yaşadım dikişim tutmadı tekrar atıldı fitil antibiyotik kullandım tam bitti son dikişimin ucu tekrar iltihaplandı ama şişlik falan olmadı şimdi tekrar tedavi etmeye çalışıyorum
sude22naz adeninannesiq dikişleri göstermeye gitmediniz mi hiç ilk zamanlar doğumdan 10 gün sonra 1 ay sonra falan enfekte mi oldu acaba