3 yaş çocuklarınızı bir şeylere ikna etmeye çalışırken veya yemek yedirirken tehdit etmeden nasıl konuşuyorsunuz? Ben son zamanlarda tehdite çok başvurduğumu fark ettim. Bunu düzeltmek istiyorum. Fakat o an farkında olmuyorum bunu yaptığımın. Yanlış bir üslup kullanmak istemiyorum. Bununla ilgili neler yapabilirim? Önerebileceğinizm kitap varsa bu konuda beklerim. Çok teşekkürler.