Lattego aldım 4-5 aydır kullanıyorum şöyle söylim makina güzel tamam okey ama ilk çıkanlarla son çıkanları arası pek fark yok. Sözde 20 çeşit kahve yapıyor bendeki 5000 serisi son çıkan. Ama kahvenin biri alttan sütlü biri üstten zaten manuel olarak da ayarlanıp benzet kahveler yapılır her modelde. yani ben niye aldım ki diyorum açıkçası. Alacaksanız en ucuzunu alın hepsi aynı kahveyi yapıyor yok 10 çeşit yok 20 çeşit hikaye.