1771717 Kızlar 9 bucuk aylık bebegım bır anda mamayı red ettı ıcmiyo Hıc başına gelıp duzelen oldumu bu durum
deniz3 1771717 merhaba benim oğlumda da oldu birden istemedi dr’una msj attığımda mevsim geçişlerinde olabildiğini normal olduğunu söyledi ama tekrar deneyin mutlaka dedi bir kaç gün sonra denedim ve normale döndü sizde tekrar deneyin mutlaka
aysgll1 1771717 bizim de geçenlerde biberon ağzına değer değmez ağlamaya başlıyordu reddediyordu sonra kendiliğinden düzeldi
1771717 deniz3 ay inşallah okadar cok isterim kı cok uzuluyorum daha cok kucuk anne sutude almıyor suan bıberonu tamamen red edıyor sızınde oylemıydı
aysgll1 1771717 yok hayır kendi kendine tutmaya başladı birkaç gün sonra. Sizin de çabucak tutmaya devam eder umarım