Aysee__34 Kızlar grip bogaz için doktor antibiyotik yazdı ama veriri vermez hemen kustu tadını beğenmedi tekrar birdaha versem bisey olurmu acaba
eda9616 Aysee__34 bir daha vermeyin. Antibiyotik sonuçta. Diğer verilecek zamanı bekleyin. Azar azar verin kusmaz inşallah
Ays21 Aysee__34 yani vermişsiniz zaten. Ama ben olsam bende vermezdim. Antibiyotik nihayetinde. Bi sonraki vakiti beklerdimm.
Daffodilwhite Aysee__34 merak etmeyin birşey olmaz bizim cocuk doktorumuz öyle durumda kusma yarım saat dolmadan oluyorsa ilacı tekrar vermek gerekir diye söylemişti
kkaderelmaci Aysee__34 çocuk içtiği gibi direk çıkardıysa içtiği şurubu zaten kustuğun da görünür yani ben veriyorum o durumda. Çünkü mideye inen birşey yok eğer Bi 10-15 dk geçtiyse vermiyorum. Ama verdiğiniz an 1-2 dk içinde çıktıysa yine verilebilir demişlerdi bize