Rainnn cnm oğlum 17.5 aylık. Bizimde zaman zaman iştahımızın kapandığı oluyor. Ki çok iştahlı bi çocuk ne bulsa yer hayır demez ama bazı dönemler asla yemiyor bende ısrar etmiyorum alıştım artık sonra kendi düzeliyor düzeldiği zaman da hemen bol bol yediriyorum ana öğünlerini ara öğünlerini meyve saatini