mesela eşimle bebek arabası bakıyorduk eşim kaliteli olsun falan diyodu bende diyordum ki 1 sene kullanıcak abartmaya gerek yok 1 yaşında yürümeye başlıcak ve araba çöp olucak diye düşünüyordum yorulacağını akıl edememişim hiç. sonra 2 saatte bir emzirmeyi duyunca o hep uyucak uyandırıp emzirip yatırıcam sanıyordum. ilk 2 ay düzgün uyumadı ki uyansın ahahah böyle basit düşünüp gerçeklerle yüzleşen var mı