Tazeanneg bana bu tavırla gelseniz, kalbinizi kırardım şahsen.. Tartışacak bişey yok burda 2 yaşlarında bi çocuktan bahsediyosunuz. Ağlaması kadar normal bişey yok ve kendinizi o anne babanın yerine koyun bi çocuğunuzu susturun diye gelse kapına naparsın, azıcık empati yapın bence, herkesin çocuğu sessiz sakin olacak diye bişey yok ve gerçekten de çocuk sesi gürültü sayılmamalı…!!