prenseselsa sabah 9da kalktık gün içinde bu saate kadar toplam 2-3 saat anca uyumuştur. sadece etrafı izlemek istiyo ışıkları vs inceliyor. 2 aylık nerdeyse sizde de böyle mi banyo yaptırmak da uykusunu getirmiyo nasıl uyutcam ben bu cocugu 🥲
berraalinannesi prenseselsa tam 2 saattir sallıyorum tam uyudu dedim bıraktım kaka yaptı sinirime oturdum ağladım artık şuan memede emiyor bakalım ne zaman uyuyacak göreceğiz gündüzde toplasan yarım saat 40 dk arası uyuyor sürekli mızmızlanıyor bende napacağımı şaşırdım
zenginoldum prenseselsa evet benimkide iki aylik erkek bebek. Kafayi yicem . Her gun gece 4 e kadar ilallah ettiriyor
Ciok prenseselsa Benim bebiş de 2 aylıkken öyleydi sabah uyanırdı geceye kadar belki bi saat yatardı ama bu ay öyle bi ay derdi herkes 3. Ayına girdiğinde düzelmişti
mommykup Benimkide yaklaşık iki ay olacak. Gündüz çok az uykuları . Sizinkinin gece uykusu nasıl? Aralıksız uyuyabiliyor mu?
lettuce prenseselsa 13 günlük bebeğim asla gece uyumuyor 5 saat uykusuz kalıyor sabaha karşı uyuyor ne gazı var ne karnı aç ne de altı kirli bir türlü çözüm bulamıyorum 🥱
zeynepgzn prenseselsa saat 3bucuktan beri saliyoeum olmuyo kaldiryom olmuyo 3 buçuk aylık gözüm eigneler batıyı redmen uykusuzluktan
hhilalc prenseselsa bizde de durum aynı 1.5 aylık bebeğim. Gündüz tek uyku yapıyor 2 3 saat bir daha da yok. Uyutana kadar o kadar çok uğraşıyoruz ki gece uykusuna geçmesi bile 3 saati buluyor. Geceleri tam 3 saat uyutmak için ayakta gezerek pışpışlıyoruz. Ağlaya ağlaya direniyor uykuya. Bel bacak ağrılarım fena durumda uykusuzluk deseniz aynı şekilde. Zaten gazlı bi bebek olduğu için gün içinde de sürekli ağlıyor sürekli kucakta durmak istiyor. Delirmek üzereyim gerçekten 😔