Kızım 17 aylık ve doğduğundan beri gece uykularımız düzene girmedi. Her gece uzun uğraşlar sonucu uyuyor. Son 1-2 gündür gündüz yarım saat uyuyor ve geceleri 12 buçukta uyuyor tüm evin işi yemek işi üzerimde. Bazen uyu diye sesimi yükseltiyorum uyuyuncada kızdığım için çok pişman oluyorum. Bu ikilem beni çok üzüyor. 😣😣😣😣