3247 bi dr bana demişti hiç bi çocuk açlıktan ölmez ve bi çocuk yemiyorsa zorlamayın acıkınca mecbur yiyecek ( hastalığa bağlı iştahsızlık değilse tabii ) dönemsel iştahta azalma olur diş vs, ve artık şu kayınvalidelerin yönlendirmelerine kulaklarınızı tıkayın. En iyi siz bakabilirsiniz. Yediklerinizden verin mama verin çorba yapın meyve verin ama cici bebedir süttür yani heryerde bağırıyorlar vermeyin diye. Biraz hafif şeyler yedirin yoğurt iyi gelir midesine mesela baharatsız çorbalar biraz toparlasın iştahı açılacaktır