Mce oğlumda 28 aylık. Bizde de durumlar aynı. Çok çok düşkün değil. Öğle uykusunda ve gece emiyor. Ancak istiyor yani :) nezaman bırakıcaksın diyorum süt içeyim bitsin bırakıcam, bayramda bırakıcam, tatilde ( tatile gidicez 1 ay sonra🤣) bırakıcam diyor bilmişş 🤣🤣