Merhabalar arkadaşlar🌸
Bebeğim 16 aylık ve aşırı memeye düştü bu aralar😞beni bi yarım saat boş bırakmıyor asla… Yemekle de arası çok yok. Bu durumu da beni emdiğine bağlıyorum. Memeyi yaz sonunda kesmeyi düşünüyorum… Yemek konusunda biraz ilerlemek istiyorum. Bir de bana aşırı bağlı kimse de durmuyor etmiyor🥺 kendi ailemin yanına gidiyorum anneme biraz daha ılımlı ancak yine bir süre sonra beni arıyor illa meme istiyor… İnanın belim boynum artık emme pozisyonunda duruyor… Sizlere danışmak istediğim sizler ne zaman bıraktınız? Ve nasıl bıraktınız?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim🌸