Kızlar anlayamadık nasıl olduğunu parkta oynuyordum bi anda kapıya sıkıştırdı yetişemedim , baş parmak tırnağın üstü morarmış altı da şişmiş ilk baş oynayamadı ama şimdi yavaş yavaş oynattı ama yine de acısı çok ne yapmamız lazım Şuan uyuyor da acile de götürmedik kendi doktorumuza yazdım cevap vermedi daha bekleyemedim daha fazla