mbabygirlm Kızlar 3 buçuk aylık kızımda biberon reddi yaşıyoruz. Ben kaşıkla veriyorum 30 ml ve bütün gün emiyor. Akşam 10da emip uyuyor. Ama ben niyeyse aç hissediyorum yani eğer duymasa ağlar uyumaz demi kızlar.
buglem_moms mbabygirlm aç olan çocuk durmaz ağlar sürekli zaten çok küçük daha hiç aç kalamaz biraz annelik içgüdüsünden kaynaklı öyle hissetmiş olabilirsin ama huzursuzluğu yoksa aç değildir