Yegino geçiyor gerçekten. Ben her gün ağlıyodum özellikle 5. ayda. Bi saniye susmuyodu,sırtı yere değer değmez kıyametler kopuyodu. Kabus gibiydi😞 Ama geçti,her şey çok daha güzel oldu. 5i de atlattıktan sonrası çoğunlukla çok keyifli. Diş dönemleri hariç 😪 Dualarım sizinle,çok iyi biliyorum o ayları ben.