Arkadaşlar dün 8 aya giriş yaptık bir haftadır bebişim çok değişti her yere tutunup kalkıyor inerken düşüyor istediği olmayınca ağlıyor uykusu var deli gibi uykuya geçmiyor içi içine sığmıyor sanki bu aya kadar her şey rutin gidiyordu ancak bir haftadır bambaşka bir çocuk oldu her yere emekliyor altını mesela asla değiştiremiyorum sırtı üstü asla yatmıyor babası tutuyor ayakta değiştiriyorum bezini sanki bir şey yapmışım gibi bas bas ağlıyor zorlandığım aylar olarak geçecek sanırım sizin bebişlerde durum nasıl