Merhaba anneler bebeğim doğduğundan beri kabız hatta günlük kabız olduğu da oluyor yada 2 günde 1 doktorlar bişey demiyor normal olduğunu söylüyorlar sürekli ya lavman yada fitil dulkosoft yada arada kendisi yapıyor, 1 yaşında dişi de var ama zaten katı gıdalar yemiyor çiğnemiyor , sadece yumurta yoğurt çorba muhallebi mama yiyor ıspanağa ve bibere alerjisi var genelde lifli gıdalar vermeye çalışıyorum Kays’ı gibi şeyler veriyorum gün içinde kabızlık yapmayan lifli gıdalar yemekler atıştırmalıklar önerebilir misiniz ?