Biraz yutkunarak emiyor sonrasında çekiştiriyor. Damağıyla o koyu renk kısmı acıtıyor bi süre sonra çekiştirip içine gömülmekten. Sıkıyorum süt var, yoruldum bu emzirme sorunlarından. Neden yapıyor, gazı da varsa çıkarıyorum. Aç olsa bağırır ağlar dimi