dilan2431 Ispartakule de oturan var mı birde hangi site de oturuyorsunuz? Aktivite için neler yapıyorsunuz bizim gibi hep evdemisiniz
dilan2431 eddm bizde öyle yapıyoruz zaten siteden çıksak direk yol en fazla markete gidiyoruz oda köpek yoksa tabi
allwrite Moderasyon Isparta şehir etiketini eklemiş. İsterseniz kendilerini etiketleyip düzeltmelerini rica edebilirsiniz. Bahçeşehir’deyiz biz de ancak bebeğim daha minik. Önümüzdeki sene etkinlik arayışına gireriz artık.🤗
dilan2431 acemiibirann en iyisi ayaklanınca peşinde biz yoruluyoruz 😂birde meraklılar ot çöp bırakmıyor
miabel9 Ben Bahçeşehir de oturuyorum ama ıspartakule de karşıma oyun evi reklamı çıkıyor sürekli. Sanırım gökkuşağının altında ama neresi bilmiyorum bebeğim büyüdüğünde ben de bakıcam öyle yerlere
dilan2431 miabel9 evet var biliyorum bende bakıyorum görümcemin çocukları ile bir araya gelince çok seviniyor başka kişiler de görsün gelişimi için iyi olur diye düşünüyorum