Ayssan 10 gün çok kötüydü asla yatmıyordu, 10 günden sonra (yatağın tek tarafında yatak bariyeri var) yatakta yanıma aldım uykusu gelince yatakta kalktı doğruldu oturdu yattı döndü vs vs kendisi uyuyakaldı böyle böyle devam ediyoruz. Uyutması en az 2 saati buluyor ben müdahale etmiyorum yanında uzanıyorum sadece. Çok zor ama başka hiçbir türlü de uyumaz oldu sallanmayı zaten istemiyor kucakta durmuyor, memede uyuyordu artık orda da uyumaz oldu böyle 2 saat uğraştıktan sonra ağlaya zırlaya uyuyor işte