merhaba kızım 21 aylık. dogduğundan beri bağışıklık değerleri düşük çıkıyor. ocak ayındaki kontrolde normale dönmüştü şimdi yine düşük çıktı çok üzüldüm. bağışıklık güçlendirmek için kullandığınız şeyler neler ? doktor dışardan yaptığın şeyler çok etki etmez dese de ben bir şeyler yapmak istiyorum. ( d vitamini, balık yağı, orxac iminol kullanıyoruz, doğal bal, pekmez, karadut özü veriyorum. çörek otu yağıda başlıcam. ) farklı neler yapıyorsunuz? propolis kullananlar hangi marka kullanıyor?