Merhaba ,
Bugün bir işletmeden su aldım çocuğuma tarihi üç ay geçmiş yaklaşık beş ay önce yine almıştık ve yine tarihi geçikti işletmeyi uyarmıştım ama umrunda olmamış alo 184 şikayet ettim ama sağlık Bakanlığına şikayet ettim edin dediler şehirdeki zabıtaya mı şikayet etsem acaba bilen var mı tarihi geçik suları çok ucuza alıp pahalı fiyata satıyorlar su yosunlaşmış ama halkın sağlığı kimsenin umrunda değil