Oğlum 1.5 aylıkken sadece sağına bakmaya başladı. Cerraha gittik ve ultrasonu neredeyse normale yakındı fakat hafif tortikolis var dedi. Bir buçuk aylıkken evde fizik tedavi uyguladık gösterdiği gibi hatta ben ekstra hareketler yaptırdım internetten bulup. Üç aylık olduğunda başka bşr cerraha gittim çünkü içime sinmeyen şeyler vardı. O doktor boynunda sorun olmadığını söyledi ve sürecimiz başladı. Çok uzatmak istemiyorum. Mr sonucunda anne karnındayken sağ lobun önemli damarından biri tıkanmış ve şu an güçsüzlük var. Bunu iki gün önce öğrendik hemen fiziktedaviye başlamamızı istedi doktor. Çok ağladığım için haftaya bir daha gel konuşalım dedi şu an türünü seviyesini bilmiyorum öğrenecem salı günü. Nasıl başa çıkabiliyorsunuz. Çocuğumu her gördüğümde ağlamamak için çok zor duruyorum sütüm kesilmesin diye direniyorum çünkü biberonu ememiyor mamayı tükürüyor. Etrafımda hiç yol gösterebilecek anne yok bana yol gösterin lütfen ben bu duyguyla nasıl baş edeceğim