Elos-92 Merhabalar 1aylık bebeğim var yan yatırmıyoruz yüzüstü kapanmasın diye sırt üstü Yatıncada uyurken kusmugundan boğulmasından korkuyorum. Siz tecrübeli annelerin fikrini almak istedim. Nasıl yatırmalıyım ?
Annesininpogacayanagi Elos-92 hafif yan yatırın canım. Tam kolunun üstüne degıl. Belini destekleyip yatırın. Yüzüstü kapaklanması icin daha erken çunku. Bizimki 4 aylık daha yeni yeni yüzünün üstüne dönmeye basladı cunku.
Mom9 Elos-92 yan yatırmak için arkasına ve yanına küçük yastıklar koyabilirsiniz. Düz yatırmayın kafası daha yumuşak kafası düzleşir. Zaten 4ayda artık istediği şekilde yatıyo düzeltsende ben 3.5ay öyle yatırdım. 2saatte bir yönünü değiştiriyodum
Dorukcummmmm Elos-92 yan yatırmalısın sakın lütfen sırt üstü yatırarak kusarak bogulma yüzdesi cok yüksek mutlaka yan yatırmalısın
Dorukcummmmm Elos-92 yüz üstü kapanacak kadar hareket edemiyor lar ki daha 4. Aydan sonra DİE biliyorum