Defnemomm Kızım 27 aylık şubat ayından beri öksürükle uğraşıyorum doktora gidiyorum antibiyotik veriyor kullanıyoruz geçiyor 1 hafta sonra yine aynı krup başlıyor , öksürük başlıyor böyle bir şey başına gelen var mı her şeye dikkat ediyorum yine tekrarlıyor 🥹
HanifeSay Defnemomm aynı sorun ne izde de var en son alerjik dediler alerji şurupları falan kullanıyıruz ama hala var öksürük siz ne yaptınız düzeldiniz mi
HanifeSay Defnemomm bizim gerçekten de alerjik çıktı yün yastıkları kaldırdım halıları kaldırdım perdeleri kaldırdım her gün köle gibi süpür sil yapıyorum alerji durdu biraz yorganı falan anti alerjenik yaptım hergün çarşaf değiştiriyorum. Yastık kılıfları falan. Kalan vaktimde de ona özel yemekler yapıyorum onla oynuyorum o uyuyunca da kalan işler işte. Ben var mıyım birey miyim bi bakıyorum 3 gün yıkanmamışım yağ içindeyim falan.. ama iyiyiz ya🥹😁