mertinannisii Kızlar 13 günlük anneyim. Çok acıyor emzirirken dayanamıyorum artık ne zaman geçecek ?? 🥲
re11 mertinannisii ilk zamanlar öyle oluyor benimde aşırı canım acıyordu geçiyor zamanla lansinoh kullandım işe yaramıyor gibi geliyordu o kadar acıyordu yani ama geçti sonradan
lettuce mertinannisii bende 12 günlük anneyim ağlaya ağlaya emzirdim ilk hafta sonrasında silikon göğüs ucu aldım hem acımı hafifletti hem de toparladı biraz onun dışında lansinoh krem kullanıyorum
gkcada 2-3 hafta sonra geçiyor bebeğim 2.5 aylık artık hiç acımıyor başlarda lansinoh krem ve gümüş kapaksız yaşayamıyordum resmen ama şuan kullanmıyorum bile :)
mertinannisii lettuce bende ilk hafta kullandım onu sonr bıraktım mememi alsın diye işte o zamanda çok acıyordu
lettuce mertinannisii başta acıyordu benimde kullansamda bi kaç gün devam etmeliydin sabır istiyo çok düşün ben artık bez falan ısırıyordum bi yandan acıdan 🤣
re11 mertinannisii dediğim gibi lansinoh sürdüm her emzirme sonrası geçmiyor gibi geliyor ama devam ettim mecburen birde tahinin üzerindeki yağı yazmışlardı burada denemedim ama siz isterseniz deneyebilirsiniz