Arkadaşlar aklıma takılan soru var ben 2 sene önce dogum yaptım hamilelgim boyunca çok sıkıntılı geçti kızım 22. Haftada kesenin karısı dogum kanalına yerleşmişti 37. Haftada suyumun gelmesiyle hastane yatışım oldu dogum için akşam 12 den sabah 8 e kadar kendi sancımı bekledik normal dogum için ama nstde sancım 60 70 lerde olmasına ragmen ben asla hissetmiyordum ve uyuyordum açılmamda olmuyordu sabah 9 dan akşam 8 e kadar suni sancı verildi 4 kere ama nstde 70 80 lerde olmasına ragmen yine bende his veys açılma yoktu doktorda çok şaşırmıştı bu duruma hatta sonra beni sezeryana aldılar vajinadaki bazı hücreler dogumu algılayamadıgı için böylr oldu demişti ama ben bu duruma o telaşla soramamıştım tekrar dogum yaparsan sezeryan iste demişti bana ama ben ikinci bir dogum yapacsgım zaman sezeryan mı olmam gerekiyor yine yoksa normal dogum yapabilirmiyim yapma şansım varmı başına böyle bir durum gelen ve bilgisi olan varsa yazabilirmi ?