Oğlum 3 gün önce karnım çok ağrıyor dedi doktora götürdüm 37.4 ateşi vardi bir kez de kusmusdu. kaka ve gaz var denildi tahlilleri temiz çıktı lavman yaptılar lavman sonrası kaka testi yaptır amip kisti görüldü lökosit az sayıda görüldü flagyl ilaç verdi 5 gün kullan dedi bir daha hiç ateş ve kusma olmadı lavmandan geçti ikiside ishal de değil kakada kan ve mukus yok günde 1 kez yapıyor kakasını normak oda ilaçtan sonra kakası yeşil oldu test yanlış çıkmış olabiirmi bilemedim bebeklikten bu yana alerjik bir cocuk !