Merhaba hanımlar oglum 16 aylık su ınternette gördüğümüz hersey bızı endıse ettırıyor o yüzden sormak ıstedım oğlumun göz teması çok uyu bazen bırseye daldığında ısmıne tepkı vermiyor hıc oralı olmuyor 7 kelımesı falan var. Güzel oyun oynuyor
Şarkıların oyunlarını taklıt edıyor beraber oynuyoruz şarkıda Ki hareketlerın yerlerını bılıyor sırasına göre yapıyor ama ısaret çok etmıyor elektrık supurgesını seviyor çamaşır makinasının tuşlarıyla oynuyor çok ızlemıyor bazende oyun olsun dıye parmak ucuna basıyor sızcee bunlar belırtı mı yoksa çok mu kuruntu yapıyorum