incilikiz 5 aylıktı dr umuz başlattı. Yoğurt ile başladık biz, sonra mevsim sebzeleri kabak, havuc tatlı patates ile 3 gün kuralı ile devam ettik. 10 aylık şuan çok süper iştahı var diyemem ama yine de yiyor sabah kahvaltısı iyi değil pek severek yemiyor. Onun haricinde kilosu vs güzel.